Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

 Δυο   πετσετακια  για τραπεζακια.

                                                                                                                                                               
 Γεια σας.Επειτελους καταφερα να τελειωσω δυο πετσετακι για τα τραπεζακια στο σαλονι μου,το καρε τωρα ξεκινησε.Τωρα θα μου πειτε αναποδα ξεκινας αλλα αυτη τη φορα αποφασισα να το κανω ετσι γιατι καθε φορα βαριεμαι τα πετσετακι και τα αφηνω για αργοτερα με αποτελεσμα να κανω καρε χωρις τα πετσετακια τους.

6 σχόλια:

  1. Ρονίτσα είναι και τα δυο υπέροχα!!!Καλοδουλεμένα με πανέμορφο σχέδιο!!Ανυπομονώ να δω και το καρέ!!!Φιλιά και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραία ρονίτσα!!όμορφο σχέδιο που δεν έχω ξαναδεί.πολύ καλή δουλειά,μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ πολυ όμορφα! Και καλό το κόλπο με τα πετσετάκια πρώτα! δεν ξερω την σωστή ορολογια για να το πω αλλά μου αρεσε πολυ στο σχεδιο τα μικρά κοφτα κομματια στη μπουρντουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια ιδέα! έχεις δίκιο κι εγώ για τον ίδιο λόγο έχω καρέ χωρίς πετσετάκια,...πάρα πολύ όμορφα.....μου άρεσαν πολύ! καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστω φιλες μου για τα καλα σας λογια αλλα το καρε θα αργισει λιγο γιατι μολις πριν δυο μερες ξεκινησε.Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή